جلسه هماهنگی برون بخشی فعالیتهای اجرایی همایش سالانه مدیریت سلامت در بلایا و فوریتها....
روز چهارشنبه مورخه 30/04/95 جلسه هماهنگی برون بخشی فعالیتهای اجرایی همایش سالانه مدیریت سلامت در بلایا و فوریتها، در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، سالن کنفرانس گروه مدیریت با حضور مدعوین از اداره کل مدیریت بحران استان، جمعیت حلال احمر استان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز، معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، مدیریت بهران شهرداری تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ، در این جلسه رییس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، ریس دانشکده علوم پزشکی مراغه و مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در خصوص همایش ارائه شد. در ادامه برنامه های اجرایی همایش و نحوه تعامل سازمانهای مشارکت کننده در همایش با محوریت زیر مورد بررسی قرار گرفت :
- ادارات علاقمند به برگزاری نمایشگاه و یا هر گونه فعالیت های جنبی در زمینه اطلاع رسانی و یا ارائه تجربیات و توانمندی ها، پیشنهادات خود را حداکثر تا روز شنبه (مورخ 3/5/94) ارسال نمایند
- لیست افراد شرکت کننده در همایش از طرف سایر سازمانها، حداکثر تا 10 مرداد به دبیرخانه همایش ارسال گردد.
- از کلیه افراد علاقمند به شرکت در همایش درخواست گردد که با مراجعه به وب سایت همایش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
- سازمانهای همکار نسبت به توافقاتی که در جلسات حضوری قبلی انجام شده است عمل نمایند.
- انتظارات مجریان همایش از هر کدام از سازمانهای همکار به صورت دقیق و جزئی به هر کدام از سازمانها حداکثر تا روز شنبه (مورخ 3/5/94) اعلام گردد.
- متقابلا سازمانهای همکار نیز حد اکثر تا روز شنبه (مورخ 3/5/94) انتظارات خود را از مجریان همایش به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
- سازمانهایی که علاقمند به انجام کارهای مشترک با سازمانهای همکار خود هستند، هر چه سریعتر هماهنگی بین سازمانی خود را انجام و نتیجه و انتظارات خود را به دبیرخانه همایش اعلام دارند.
- هر گونه خبر، عکس و اطلاع رسانی مورد نیاز از طریق روابط عمومی دانشکده و دانشگاه هماهنگ و انجام گردد
- مسئول محترم حراست دانشکده، هماهنگی مورد نیاز در زمینه امور مرتبط با حراست را پیگیری نمایند
تا زمان برگزاری همایش دوجلسه دیگر نیز با فواصل یک هفته ای برگزار و اقدامات مورد نیاز هماهنگ کردند
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0011.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0016.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0021.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0022.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0029.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0039.JPG)
![](/uploads/User/4734/1395/%DA%A9%D9%87%D9%86/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7/DSC_0041.JPG)