ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و خوراکی و نوشیدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی برگزار می شود/مهلت ارسال طرح تا ۱۵ شهریور
سومین رویداد ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار میشود که متقاضیان میتوانند طرحهای خود را تا ۱۵ شهریورماه به این ایدهبازار ارسال کنند
.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین ایدهبازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه ایدهبازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به ضرورتهای شناسایی فناوریهای نوآورانه در حوزه فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و حمایت از آنها در راستای اجراییسازی موضوع «جهش تولید» برگزار میشود
.
هدف از برگزاری این رویداد توجه به اهمیت و نقش فرآوردههای بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد جامعه است
.
مواد اولیه، فرمولاسیون، فناوری نانو، تکنولوژی، ماشینآلات(ساخت، کنترل، بستهبندی)، بستهبندی، لجستیک، مارکتینگ، فناوریهای دیجیتال و خدمات از محورهای برگزاری این ایده بازار است
..
با برگزاری این رویداد میتوان کمک بزرگی به صنایع بهداشتی و آرایشی کشور در زمینههای تولید محصولات سلامت محور، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری، تولید و بومیسازی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، کاهش هزینههای درمان جامعه با استفاده از محصولات و خدمات فناورانه و نوین و نیز رونق تولید و اقتصاد کرد
.
همچنین شناسایی افراد دارای فناوری و معرفی آنها به صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است
.
برگزاری سومین رویداد ایدهبازار فرآوردههای بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی زمینه پیوند میان صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک سو و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاریسازی طرحهای کاربردی در حوزه صنایع بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را فراهم میکند
.
انعقاد قرارداد تجاریسازی با فناور، ارتباط با جامعه سرمایهگذاران و بهرهبرداران و حمایتهای معنوی و تسهیل در فرایندها و مجوزها از مزایای شرکت در این ایده بازار است
.
همچنین چهارمین رویداد ایده بازار خوراک و نوشیدنی در همین دانشگاه برگزار می شود که متقاضیان آن نیز تا پایان مرداد ماه میتوانند طرح های خود را به این ایده بازار ارسال کنند
.
هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیتهای ناشناخته در کشور و همسو نمودن آنها در راستای حل مسائل موجود در حوزه سلامت کشور است
.
مواد اولیه، تولید، بسته بندی، کنترل، فناوریهای دیجیتال، حمل و نقل، مارکتینگ، ماشینآلات و تجهیزات، کاهش هزینه و افزایش بهرهوری، مواد اولیه و ترویج فرهنگ سلامت غذایی نیز از محورهای این ایده بازار است
.