پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت (مرکز ملی پاسخگویی به شکایات 190)

درباره خدمت

عنوان خدمت

پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت (مرکز ملی پاسخگویی به شکایات 190)

شناسه خدمت

16061016000

گروه خدمت

پاسخگویی به شکایات

نمودار مراحل خدمت

مشخصات خدمت

شرح خدمت

ثبت شکایات مرتبط با درمان، بهداشت، تعرفه، اورژانس، کادر درمان و ارسال به دانشگاههای مربوطه جهت بررسی و پیگیری و همچنین جستجو و اطلاع رسانی موجودی داروهای کمیاب

مدارک مورد نیاز

مستندات موجود در صورت نیاز

نوع خدمت

خدمت به شهروندان (G2C)

ماهیت خدمت

حاکمیتی

سطح خدمت

ملی

رویداد خدمت

سلامت

نحوه شروع

تقاضای گیرنده خدمت

جزئیات خدمت

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

بسته به نوع خدمت 45 روز الي 6 ماه

ساعات ارائه خدمت

24 ساعته

هزینه ارائه خدمت

 

نحوه دسترسی به خدمت

مرحله اطلاع رسانی خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

تلفن تماس

81452336_81452266

توضیحات

81452336_81452266

مرحله درخواست خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

توضیحات

درخواست خدمت به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به اطلاعیه های مندرج در سایت aac.behdasht.gov.ir مقدور می باشد.

مرحله تولید خدمت (فرایند داخل دستگاه یا ارتباط با دیگر دستگاه ها ) الکترونیکی

مرحله ارائه خدمت الکترونیکی

اینترنتی

ورود به سایت

توضیحات

پیگیری دریافت خدمت به صورت الکترونیکی و از طریق مراجعه به اطلاعیه های مندرج در سایت aac.behdasht.gov.ir مقدور می باشد.
 

زیر خدمات

شامل هیچ زیرخدمتی نمی باشد

 

توافق نامه سطح خدمت

 مجری متعهد به لزوم حفظ محرمانگی، حفاظت و افشا نکردن اسناد مطالعاتی و اطلاعات کاربر می باشد. در غیر اینصورت هرگاه از این بابت به کاربر خسارتی وارد شود، مجری موظف به جبران خسارت وارده بنابر تشخیص ناظر خواهد بود.

     دسترسی به اطلاعات بر اساس دستور العمل های ابلاغی.

     قرار گرفتن کلیه داده های سامانه در مرکز داده ستاد وزارت بهداشت .

     رعایت مکانیزم و پروتکل های ثبت اطلاعات بر اساس استانداردهای ابلاغی و کدینگ های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.