در جهت اهتمام به ارتقاء فرآیند خدمات رسانی به ذینفعان حوزه سلامت انجام گرفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات دانشگاه در اجرای طرح بازرسی ویژه ایام نوروز وتعطیلات گفت : در اجرای طرح سلامت نوروزی وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی که در جهت اهتمام به ارتقاء فرآیند خدمات رسانی به ذینفعان حوزه سلامت ابلاغ شده بود ، بازرسیهای امسال طبق جدول زمانبندی شده از روز شنبه ، بیست وپنجم اسفند ماه نود و هفت از شهرستان میانه شروع شده و روز شنبه هفدهم فروردین ماه نود و هشت با حضورکارشناسان بازرسی در بیمارستان شهید مدنی تبریز به سرانجام رسید.
ابراهیم صومی بیان کرد: در طول اجرای طرح 293 بازرسی توسط مدیریت بازرسی دانشگاه در سطح استان انجام شده است و تعداد پرونده های بررسی شده را 251 فقره اعلام نمود.
مدیر بازرسی ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات ، با تشریح کیفیت وکمیت نظارتهای پیش بینی شده ، برنامه ها و فرآیند های اورژانس پیش بیمارستانی وبیمارستانی ، EOC ، MCMC ، کنترل حضور نیروهای تخصصی وپرسنلی طبق برنامه های اعلامی ، فعالیت کارآمد بخشهای بیمارستانی ، کلینیک های ویژه ، مراکز بهداشتی ودرمانی و نظارت برعملکرد واحدهای نظارتی دانشگاه را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که در طول سال 98 نیز با تدوین برنامه های نظارتی مستمر ودر قالب نظارتهای دوره ای اتفاقی و موردی این مدیریت بتواند در جهت ارتقای سلامت اداری وتضمین کیفیت ارائه خدمات توسط دانشگاه گام های موثرتری بردارد.
گفتنی است این نظارتها به طور مستمر در ایام تعطیل حتی روز جمعه وتعطیلات رسمی نیز انجام گرفته است.
آلبوم تصاویر فعالیتهای مدیریت بازرسی ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات